Välkommen!

Sthlm..

Publicerad 2009-06-24 15:03:00 i Familjen betyder allt!

14.57



Aha då var de bara ca 40 minuter kvar tills man är framme i storstaden :) UNDERBART.. ler.. När jag väl är framme så ska jag börja med att sätta mig lugnt o stilla o ta ett bloss.. e väldans sugen nu.. sen ska jag ta tunnelbanan ut dit där Emil o David bor.. får se om jag kaske behöver byta en gång, vi får se.. de lär jag ju märka hihi.. måste köpa en pensinärs-remsa också :P

Sen ska jag vänta utanför på att David ska komma hem från jobbet, hoppas han kan gå lite tidigare så jag slipper sitta ute i flera timmar.. ler.. skönt de e så fint väder så jag kan sätta mig på gräser o bara njuta av att vara i Sthlm.. för en sak e säker.. jag ska njuta som bara den :D

När David kommer hem så ska han och jag åka till Sikkla.. et köpcentrum i närheten.. ska handla lite mat o så.. ska bjuda dom på mat  i morgon när dom slutar jobbet har jag bestämt mig för :) Ler.. Sen när vi kommer hem kommer väl bror me hem skulle jag tro o då får jag äntligen träffa brossan som jag saknar nåt enormt.. sen får vi se vad som händer.. spela skip-bo lär det ju iaf bli =) o så ska dom öppna paket :) Sina fina guldpaket ;) hihi

Nehe nu ska jag se klart filmen innan jag är framme.. Jag saknar Dig...

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela