Välkommen!

Tåget..

Publicerad 2009-06-24 13:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

13.01



Hej hej... Nu sitter man här på tåget.. är snart i Nässjö.. och är BARA 2½timme kvar typ :) Har ju redan åkt i 2 timmar ungefär.. de känns de inte som, men tydligen har jag det :P hihi.. tur de finns internet i förstaklass så man har nåt o sysselsätta sig med.. är varmt som fan i tåget o skit kvavt.. mkt jobbigt..

Hade köpt en pastasallad med kyckling på Coop som jag skulle ha som lunch nu på tåget.. men usch o fy säger jag bara.. den gick ju inte ens att äta.. pastan var som gummi.. skit äckligt.. men jag åt iaf kycklingen o slängde resten.. tur man blir mätt av så lite.. har med mig en banan också som jag får ta o äta sen..

Nehe ska ta o kika runt lite nu.. läsa lite bloggar som jag inte haft tid med på sista tiden o så =) Sen ska jag nog fortsätta läsa min bok som jag började läsa nu på vägen till Alvesta.. "14-år till Salu".. verkar ritkigt bra o spännande :)

Ha en fortsatt bra dag, jag lär väl uppdatera mer här under resans gång ;)
Kramkram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela