Välkommen!

Träff

Publicerad 2009-06-16 10:30:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

10.18

Morrn morrn alla glada =) Hur mår ni idag då? Iof ingen ide o fråga för inte många som svarar om man räknar med hur många som läser.. aja..

Igår var de ju planering me tjejerna.. de gick bra, så nu är det klart vad vi ska äta under midsommar o allt de där.. Mumms kommer de nog o bli :) Efter de stannade Malin kvar en lite stund o snackade lite.. sen åkte jag iväg o handlade på Netto o Kvantm.. sen var jag så himla trött igår så jag låg på soffan en stund o bara tog de lugnt.. sen körde jag en runda innan de var dax att hämta upp Niklas..

Spelade wii o åt ägg-mckor gjorde vi, sen var vi hemma hos honom en stund o skulle hämta en sladd till mitt wii för han skulle fixa med en sak.. men de funkade ju inte :P haha.. jag hade rätt, men men man vet aldrig förens man försökt..

Nu sitter jag här., väntar på att våra bästa år ska börja.. sen efter de så ska jag börja göra mig iordning.. ska på GBP-träff idag på öland (gastricByPass) vi är fem tjejer som brukar träffas.. ibland bara fyra... men vi ska egentligen vara fem... o idag e de hemma hos en tjej på Öland.. sk bli mycket trevligt..

När jag kommer hem efter det så får jag se vad klockan är och så.. se om jag kan börja packa lite idag med.. är ju lite som man behöver ha med sig till Midsommar..

Är trött idag.. vet inte varför.. sov ändå ända till TIO.. helt otroligt..

Hoppas min mamma kommer hem idag.. saknar min mamma massor.. men förstår hon vill vara hos sin bror nu när han behöver henne sååå mycket.. stackarn.. jag klarar mig ju utan mamma ett tag så de e lugnt.. men jag saknar ju henne ändå =)

Älskar dej mamma...


Nehe nu ska jag ta o kika runt lite innan de börjar på Tv:n... Ha en bra dag alla..
Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela