Välkommen!

Uppe med tuppen..

Publicerad 2009-06-25 06:49:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

06.44

Morrn Morrn mina kära läsare.. klockan är inte ens sju o jag har redan vart uppe typ mer än 30 minuter.. hehe.. vaknade strax innan David begav sig till jobbet, förstår inte varför men aa.. så nu tycker jag inte det är någon idé att ens försöka somna om..

Sitter här i min ensamhet o funderar, på vad kan ni ju försöka lista ut men de kan ni nog inte.. bror ligger fortfarande och sover men han ska väl gå upp snart o gå till jobbet han också..

Besviken, Ledsen, Glad.. är nog så man kan förklara mig idag..

Ska snart gå ut o ta mig ett bloss för att sedan börja göra mig iornding tror jag.. åker med tunnelbanan vid kvart i tio in till stan sen =) Najs.. Ska ta och hänga upp lite av mina kläder här också så inte allt blir jätte skrynkligt igen..

Nehe har inte mkt mer o skriva.. kanske uppdaterar mer sen =)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela