Välkommen!

Vad söt du är..

Publicerad 2009-06-22 16:03:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

15.59

Hej hej..

Hur underbart är det inte att ligga bredvid nån som sover och sen vaknar  och bara titta upp på en o säger.. hej sötnos.. vad söt du är då... att bero på ingenting liksom :) Aw..

Gud vad jag blviit dålig på att uppdatera.. ber om ursäkt för detta, har inte ritktigt tid eller ork :P haha.. Fast nu håller jag på o tvätta, åker ju om TVÅ dagar.. weeii vad jag längtar!

Var väl bara de jag ville säga :P haha.. ni får stå ut.. de kommer att komma mer blogginlägg snart.. på Onsdag när jag sitter på tåget ska jag försöka blogga lite mer kanske.. vi får väl se ;) hIhi

Ha de gott mina läsare... håll ut...
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela