Välkommen!

Våga berätta sanningen!!!!!!!

Publicerad 2009-06-14 09:27:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.07



Jag har ett bra tag befarat detta, nu vet jag att det är sant.. att ingen kunde vart så ärlig o berättat istället för att smyga med det? Att ingen kunde vart stark nog e säga sannningen så jag hade sluppit läsa mig till det! Lite besviken på vissa är man allt, lita på människor? näe precis, visst jag har inte frågat heller för jag har inte velat ha den hårda sanningen... men nån kunde väl berättat? Suck... så pass nära står man liksom ändå så man kunde fått veta, sagt de på ett snyggt vis liksom när vi ändå nästan snackat om saken.. åhh..

Nu är alla taggar utåt idag, för jag fick så ont i magen o blev så argh.. suck.. stackars den som möter mig idag (Niiiiklas, stackars dej..) ;)

Aja igår var de iaf en mkt najs kväll med Niklas.. öl, lite shot, wii o en halv film typ.. sen kom även Lisa o blossade med mig.. de var ju på tiden att hon kom o tittade hur jag bor =) hehe...

I dag e man uppe rätt så tidigt.. vart uppe ett bra tag iaf.. snart dax o börja fixa iordning här hemma efter igår, sen göra iordning mig själv också kanske? hehe.. Väldans mkt sol ute redan nu så idag blir de nog o dra till stugan o vara där i af tills imon eller så.. ska bli trevligt.. får la se om Niklas får med sig dom två andra med.. hehe vi får se.. kanske inte blir nåt alls? Skulle ju inte förvåna mig.. o stackars honom som ska stå ut me mej idag igen :P haha.. näe han gör de nog frivilligt.. men mitt humör försvann helt o hållet nu! Får bli o städa av sig ilskan så känns de nog bättre sen!

Midsommar känner jag inte för längre, inte alls.. men de blir säkert trevligt ändå.. fast skulle vilja vara med på midsommar afton istället på kvällen men näe da så kul ska man inte få ha de för man ska upp o jobba på lördagen.. sen söndags kvällen jobbar man med.. sen e de SEMESTER.. weiii... Nån som har tips på nåt man kan göra Lördagskvällen?

Nu får jag fokusera på Honom med stort H så ska de nog fixa sig.. *fokusera fokusera* så kanske man blir lite gladare.. eller nåt..

Bläää för idag, jag som hade sett fram emot denna dag.. nu e de kört.. iaf morgonen e bortblåst.. nu står de lite disk som väntar på att en besviken Therese ska gå o diska dom... så får göra de!

Ha de bra!
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela