Välkommen!

Vilken underbar kväll =)

Publicerad 2009-06-27 09:35:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.13

Hej hej.. hann inte med att uppdatera nåt igår.. eller hann o hann, jag hade inte ritkigt lust helt enkelt =)

Gårdagen började med att jag sov (faktiskt) till kvart i nio.. weeii.. kan iof vart för att jag var vaken myyycket mitt i natten med disskutioner :P haha.. men men när jag vaknade så gick jag upp direkt, gjorde mig en smörgås.. satte mig lite vid datorn o snackade med N..

Gjorde mig iordning lite grann.. dock inte så mycket, skulle till globen men tänkte att utan smink är de större chans att jag får lite färg i ansiktet så jao.. blev som de blev o de gick bra :)

Sen tog jag iaf tunnelbanan till globen shopping, hittade lite saker, handlade lite på ica sen efter nån timme åkte jag hem igen o började fixa lite här hemma och gjorde mig iordning o så..

Vid strax efter fem, halv sex nånting så kom Bror o David hem från jobbet, vi käkade sen började dom göra sig iordning o jag gjorde inte så mycket.. sen börjades de med varsin drink.. mumms, igår var de inte svart för fem öre o få i sig nåt i alkoholväg =) Tihi..

Jag gick o mötte upp Fredrik.. min fredrik :P Inte träffat honom på ett år nästan nu.. för jävligt.. men kul var de iaf o vi hade lika kul som förra året :D hehe.. partyt var lite dött, men de var trevligt iaf.. tycker iaf jag.. Per o Anders kom också hit.. så jao vi festade, snackade massa o aa hade allmänt trevligt..

Sen.. sen.. sen vid typ halv tolv nånting (?) begav vi oss till tunnelbanan för att åka in till stan.. till Paradis.. ett gay ute ställe.. och ni som inte provat ett sånt ställa innan.. GÖR DET.. jag har aldrig så kul när jag går ut som jag har på dom ställena.. helt underbart.. Dansade som galningar gjorde vi (med mina sju skoskav och blåsor på fötterna, ajaj) .. o så gick jag o Fredrik o minglade runt lite o så.. aja jag hade iaf jädrigt kul, men i slutet var de nån som inte riktigt hade så kul så vi åkte hem.. iof var de bara typ 40 minuter innan dom stängde så de gör ju inte så mycket..

TACK mina underbara killar för en skit rolig kväll.. jag skulle kunna göra om de redan idag ;) Hihi.. Tog MASSA bilder igår, haha sikka kort.. så nu vet ni vad ni har o vänta er o se :D Weeii

Vaknade för en stund sen.. full kändes de som.. men nu har de börjat gå över o jag har bara jävligt ont i skallen.. Dom andra ligger fortfarande och sover.. Hörde dock David hosta till lite nu, hoppas han e på väg upp :)

Tror jag ska ta o kika igenom alla bilder nu.. o bara vänta på att dom ska vakna hihi... men hoppas ni andra också hade en kul kväll igår.. vad gjorde ni? :)

Kan ju slänga upp dagens från o Torsdags och Igår (på dagen) så länge..

Torsdag..
 

Igår.. min nya shorts jag köpte i Torsdag, tycker om dom =) hihi
 

De var allt för mig, på Bellas begäran så är det väl lika bra att lägga upp vad jag shoppat här i bloggen också =) Kommer ett inlägg med det senare eller om en stund =)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela