Välkommen!

Äntligen hemma..

Publicerad 2009-03-02 20:31:34 i Allmänt

20.20

Jag säger bara det... ääääntligen hemma igen... efter FEM dagar på sjukhuset med operation o grejjer.. uppdaterar min sjukhus blogg om detta i morgon eller så..


Men nu e jag iaf hemma o skönt känns det..
Fast är så arg, sårad, ledsen.. så bevsiken på vissa människor.. särkilt En viss person..
fattar inte att man inte kan höra av sig i såna här lägen, vet precis vad jag hade behövt, men nu vet man ju vad man betyder eller betydde.. inte ett förbannat jävla skit.. usch är så ledsen o besviken.. känns hemskt.. känns nästan hemskare nu än för en vecka sen.. aldrig varit ritkigt arg på denna människan men nu e jag riktigt jävla besviken..
de ska du veta.. för du lär läsa detta.. eller du kanske slutat med det också.. vad vet jag..

Däremot ringde en jävla otippad person mig i natt.. flera gånger.. men jag låg ju på sjukhuset o sov, så messade me honom sen.. hade drömt att jag mådde dåligt o viskade hans namn.. så han ville ringa o försäkra sig om att jag mådde bra.. men de gjorde jag ju inte, mådde ju skit o hade ont..hade väl inte ritkigt viskat hans namn mene aa..
 så de var väldans otippat att han skulle höra av sig men de var skönt iaf.. nån som BRYR sig lite iaf.. eller aaa.. vad man nu ska kalla det mene aa kändes så för stunden iaf!

Menar inge illa till dom personer jag e irriterad på.. men måste fan skriva av mig för ibland blir man då förbannad rent ut sagt!

O ni som skrivit o undrat om jag har folk hos mig hela tiden så jag har o göra när jag ligger inne.. glöm det.. mamma o pappa e dom ända som hälsar på mig..INGEN annan.. typ aldrig.. har hänt kanske två ggr lr nåt att nån annan varit där.. så nu fick ni svar på de också som tror jag har folk hos mig hela tiden!
(Riktat till folk jag snackar me på nätet som undrat massa om de)

Nee nu ska jag se klart på famijen annorlunda här..

Ha en fortsatt bra kväll..

Kram Kram från sjuklingen

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2009-03-03 11:04:39

Hoppas du mår lite bättre. iallafall Skönt att vara hemma kan jag tro.HAr det bra.



http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi

Postat av: Svar till mimmi

Publicerad 2009-03-06 09:47:50

Tack så mkt.. joda jätte skönt o vara hemma igen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela