Välkommen!

Bättre..

Publicerad 2009-03-28 14:51:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

14.47

Börjar äntligen må lite bättre :) Ler.. förutom huvudverken som börjar sätta igång som fan igen, men är ju dax för nya piller om en stund så e väl därför..

Solen lyser o jag blir så sugen på o städa o pyssla, men de orkar jag inte.. så de får vänta iaf tills imon eller så..

Tror jag ska ta o orka mig ut till mamma o pappa iaf.. måsteändå ner till kvantum o köpa championer.. så jag får i mig lite mat utan o spy..

Glöm inte bort min frågestund :) Ler.. bara lilla Bellah som kommit me ett par frågor än så länge :P hehe..

Ska se klart filmen nu (tagit typ hela dan o se den) haha.. jag har svårt o koncentrera mig o de blir att jag pausar titt som tätt haha.. men den e helt okey faktiskt :) ler..

Saknar min bror o David, hoppas dom kommer hem till påsk så vi kan ha lite skoj :D tihi..

Puss o Kram
På återsende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela