Välkommen!

Bihållsinflammation..

Publicerad 2009-03-26 13:08:32 i Allmänt

12.57

Yes jag sa nåt inte stämmde o mkt riktigt jag har bihållsinflammation.. halsen var lite röd o svullen men ingen fara än så länge, likaså öronen.. så måste stanna hemma från jobb över helgen iaf.. suck.. blir så förbannat trött... så nu käkar man pencilin så hoppas de går över snart..allt me huvudet o allt blir ju så mkt värre när bihålorna också ska vara inflammerade..

Nu sitter jag i soffan o tittar på våra bästa år.. länge sen man såg de nu.. o äntligen börjar de ju hända lite :P

Snöar som fasen gör det ute också.. de e skandal haha.. vill ha VÅÅÅR NUUU!!!


Syns inte så jätte väl, men de snöar en hel del iaf..

Nu till mina fynd jag gjorde igår hehe.. blev inga bra kort för jag pallar inte med det nu så bara tog lite snabbt.. så klaga inte :P haha.. här kommer tre av tröjorna..

 
 

Sen har vi dagens också när jag håller på... ler... vilket består av ännu en tröja jag fyndade igår :) hihi..

 

sen köpte jag även två ljuslycktor som jag tänkte jag ska ha på mitt vardagsrumsbord sen :) ler.. eftersom jag har matchande ljusmashetter på mina ljus ovanför tv.n.. så tyckte de passa :)



De var allt för denna gången.. hihi.. nu ska jag lägga mig ner i soffan o kolla klart på tv.n.. ler.. är helt slut så lär väl somna lr nåt..

Puss o Kram

På återseende!
//Sjuk-TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela