Välkommen!

Bilder..

Publicerad 2009-03-21 09:53:48 i Allmänt

09.36

Tänkte ladda upp lite olika bilder nu, som bara legat o ska laddas upp men sen har jag glömt det.. så harlite tid nu så tänkte göra det :) ler.. men då får ni bannemej kommentera lite ;)

Börjar lite med bilder på Melwin, när jag o Malin var ute hos mamma på besök :)



Busunge :)
 

Byta blöja e också kul ibland :)


Naken e alltid skönt.. hehe iaf tyckte han det här :) So sweet
 

Sitta hos min pappa var också kul, han blev så lugn.. som alla barn hos min far :P tihi.. även om pappa var väldigt inne i datorn just då :P haha.. Melwin ser dock inte sååå glad ut på denna bild :P Men lika söt för de :)


De var alla kort från den gången, pappa tog en del han med så ska be honom skicka dom nån dag, jag hade glömt bort de hehe..



Lite bilder från när Michaela (min kusin) sov här.. o från när deras familj var här på middag :)


Michaela o jag på kvällen, vi hade så mys :)
 

Bella sitter o kollar i min fina almenacka.. sååå söt min lilla kusin :D


Inför middagen :)

  

Haha kolla in Bella (den lilla) hon är som mig, måste vara me på varända kort o muppa sig lite som jag ;) haha




Nu hinner jag tyvärr ej lägga upp mer.. kommer no mer senare lr nån anna dag ler.. ska iväg o handla nu..

Saknar massa :'( Vad ska de bli av detta? :(

Puss o Kram iaf
På återseende!
//TucciT


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-22 09:41:03

svar på kommentar; Ne det vet jag själv hur det är, få man inget svar så sluta man ju kommentera :)



Med gropen lär dom väl inte göra nått för läkarna här i växjö o bvc säger att det är "normalt" men läkarna i värnamo där matildas pappa bor säger att det inte är det...!

Postat av: Svar till Linda

Publicerad 2009-03-22 09:50:10

jo precis haha.. de blir ju så att ma till slut slutar kommentera :P





okeye.. men vad säger dom att det är då?



Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-22 10:07:56

Läkarna sa till matildas pappa att läkarna iväxjö ska kolla upp det för det såg inte bra ut...

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-03-22 10:17:23

Sv; Jasså, tabletten heter Tavegyl, typ :)

Eller vadå vad för tablett ? Jag fattar inte, haha.



Anledninen till att jag skrattade så mycket var för att jag var övertrött och sprang runt i huset och hoppade, höll på att dö av skratt fast jag skrattade inte åt någonting, haha ;D

Postat av: Svar till Linda

Publicerad 2009-03-22 10:25:21

hmm okeye.. då borde dom ju kunnat sagt vad dom trodde felet var juh.. hmm.. men ni får väl gå till läkaren o sägade o begära dom kollar de..

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-03-22 10:30:18

hahaha... strunt samma ler..



haha du e ju för rolig, aja så kan man också göra iland du Bella :P haha

Postat av: L I S A

Publicerad 2009-03-22 12:24:11

Hej, vad har du gjort/ska göra denna underbara vå söndag? :) Ha en bra dag!

Postat av: Svar till L I S A

Publicerad 2009-03-22 12:32:18

Hejsan... nje inte mkt, en polare o hennes son o kille kommer i eftermiddag.. sj? desamma.. kul du kommentera lite :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela