Välkommen!

Blir galen...

Publicerad 2009-03-27 19:57:09 i Allmänt

19.51

Orka inte kolla klart på filmen, får göra de senare.. snart börjar ju let´s dance med..

jag blir helt galen.. på mig själv.. o på honom..
Hur ska jag glömma?
Hur ska jag sluta sakna honom?
Hur ska jag sluta tycka om honom?
Hur ska jag sluta drömma?
Blöö inte alls på bra humör nu.. vill bara backa tillbaka tiden.. vill tillbaka dit.. i vanliga fall skulle jag blir glad om han skrev de han skrivit nu.. dit han är på väg.. men de blir jag inte.. blir mest orolig?
Depprimerad, för jag vet de inte blir som förr.. förr vågade han.. nu e de som bortblåst o blockerat..

Bara tvungen o skriva av mig lite.. saknaden e så stor.. egentligen fattar jag inte ens varför den är det..

Äe ska hämta mig lite dricka innan let´s dance börjar..

Min huvudverk e fan ta mig hemsk.. kan inte sitta upp knappt.. åh blir bara gråtfärdig o när jag gråter bli de bara värre.. vad faaan ska jag ta mig till? :'(

Ha en bra kväll alla..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela