Välkommen!

Blir så ledsen..

Publicerad 2009-03-13 21:19:02 i Allmänt

21.09



Jao jag blir så ledsen... får ont i mitt hjärta.. saknar så de gör ont.. idag eller nu ikväll har jag gråtit massa hit o dit.. kan inte sluta.. varför varför varför?

Jag borde inte sakna, jag borde inse.. men de e svårt.. han betyder så jävla mkt.. kan han inte fatta? Eller fattar gör han nog men inse att de e vi.. även om de inte är det.. men åhh.. mina tårar bara sprutar.. vet inte vad jag ska ta mig till..

Imon e de dop p sen e de party.. ska jag dricka? Vågar jag? Kommer jag bryta ihop eller kommer jag bli glad?
Jag e livrädd för allt, livrädd för saknaden.. den gör så sjukt ont.. särskilt idag..

Bättre gör de inte av att jag letade upp hennes blogg o läste, gör ont o läsa det.. jag känner inte människan men ändå gör de ont.. för jag har varit där..samma situation helt o hållet..

Vad ska jag göra? Vill bara ha någon som kramar om mig nu o säger att allt kommer ordna sig, men det kommer de inte att göra.. långt ifrån.. 

Kom o krama mig.. kramar e allt jag begär, jag behöver det.. men kan inte få det.. han är så långt bort men ändå så nära.. o tankarna slår mig om o om igen om vi verkligen kommer ses.. kommer vi ses nån gång? Vad kommer hända? Kommer jag bli sårad nåt mer igen?  Frågorna är många idag igen o jag hatar det.. för ingen har svar.. ingen kan veta.. inte han o ännu mindre jag.. o ingen annan heller.. suck..

Hmm var tvungen o skriva av mig lite.. fick pausa filmen.. gick inte o titta när tårarna bara sprutar.. nu har de lugnat sig lite igen o ska försöka kolla klart på filmen, eller ska gå o ta mig ett bloss först o lugna mig lite.. sen blir de filmen, den borde snart vara slut... High School Musical 3... David sa den skulle vara kass, men jag tycker den varit bra.. :) hihi.. kanske inte som ettan men helt klart bra :)

Nee nu ska jag gå o förpesta mitt drägliga liv lite till sen lägga mig i soffan igen..

Kram

På återseende!
//TucciT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela