Välkommen!

Dagens..

Publicerad 2009-03-10 13:39:26 i Allmänt

13.35

Dax för dagens outfit igen :) Vad tycks? ;P

 
(OBS är inte en fläck på tröjan, utan kameralinsen som e smutisg lr nåt) hihi

 Ska strax åka o ta stygnen på min mage.. usch.. hoppas inte de gör ont denna gång..

Får se vad som händer sen.. Jobbade igår.. gick ovanligt bra o mådde ovanligt bra också ler.. så de var skönt, idag mår jag däremot sämre som jag brukar när jag jobbat..

Nee ska gå  o äta lite innan jag åker..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2009-03-10 18:18:30

Gillar alltid de kläder du har på dig, hi hi

Du har jättebra smak - trevlig kväll ;o )

Postat av: Svar till AnnaPanna

Publicerad 2009-03-11 09:16:02

Oh tackar, de var verkligen kul att höra, antar du e inne o läser här rätt ofta då :) Tack för du kommnentera :)

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2009-03-11 09:19:55

Hehe, just det ang att jag e mest härinne.

;o )

Postat av: Svar till AnnaPanna

Publicerad 2009-03-11 09:26:01

okey hehe men de e ju skoj att du ör det :) ler. alltid kul med lite läsare o så :) ännu roligare när ni som läser kommenterar :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela