Välkommen!

Dagens..

Publicerad 2009-03-23 11:39:09 i Allmänt

11.33

Dagens då..

 

Sådär ja då har ni dagens outfit då :) hehe.. inte så intressant, helt vanliga tråkiga kläder.. men man kan ju inte klä upp sig varje dag :P skratt...

Ska snart bege mig mot Kalmar där sjukhuset väntar.. bara möte me vår lilla grupp idag.. trevligt.. sen vetifan vad som händer i eftermiddag o kväll.. ut o gå kanske om de e någerlunda väder, men de lär de väl inte vara då jag alltid fryser nu för tiden :/ Jobbigt..

Annars har jag väl inte sååå mkt o säga.. fått igång mitt spotify igen.. har varit lite knasigt, plus att jag inte ritkgit velat ha den på heller då de finns så många låtar me så många minnen där.. så aa nu framöver kommer ni nog få en del låtar här i bloggen..

Just nu är det " i hope that i dont fall in love with you" .. tårar o glädje.. vilket ska man välja? Grät som fan nyss så nu orkar jag inte mer till den låten haha.. så bytte nu.. jag e så känslig.. nån som vet hur man slutar vara känslig? :)

Nee nu kom posten så ska kolla den o sen ta o bege mig snart..
Ha en bra dag alla..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT


Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-03-23 12:00:48

Hihi gla jag blir att du blir gla av mig:D

Så då kan du va gla för att jag är gför att du är gla?...hum...eller nåt:P:P:P:D

Men jag hinner inte prata på msn idag heller. Ska snart iväg:/.O så städar jag samtidigt jag sitter här... Höhö, konstig kombination. Men iaf:) Skriver så fort jag är inne nästa gång.



Kraaaaam och ha en gräjtens dag!

Postat av: victoria

Publicerad 2009-03-23 14:34:04

Ja precis, snoka bör man annars dör man;)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2009-03-26 18:21:08

haha klart man blir glad av dig, du e ju lite sådär roligt galen :) haha jo jag kan vara glad för att du är glad för att jag är glad :P hahaha..



nee hehe.. vi hinner aldrig snacka på msn, tur vi har bloggar haha... aaa skrivså fort du e inne så får vi bara hoppas jag me e inne då :)



Kramar till dej o din lilla sessa

Postat av: Svar till Victoria

Publicerad 2009-03-26 18:22:58

hahaha precis.. man måste snoka lite vettu :) ler.. haha.. även om man ibland inte får reda på för mkt för de :P tihi.. allt bra da? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela