Välkommen!

Dagens..

Publicerad 2009-03-29 15:15:00 i Här är jag!

15.09

Dax för dagens..

 
Byxorna e snyggare i verkligheten än vad dom gör sig på bild :O

De blir o ge sig av.. åker ikväll.. ler.. ska bli gött.. lämna denna stan för o åka till en annan :P tihi..
Så håller på o packa ihop lite saker nu... kommer hem på onsdag igen tror jag..

Har inte mkt mer o säga.. mer än att ni får ha de så bra:D Kanske händer att jag bloggar lite, vem vet.. vi får la se ;) Tar med mig datorn iaf denna gången..

Tycker de e dax o bjuda lite på sig själv också så här får ni lite ego-bilder ;)

 
 

Tihi..

Nee nu ska jag packa de sista o fixa me lite.. sen vila.. e ju inte helt frisk ännu, så vila behövs de med..

Skulle svara på frågestundsfrågorna idag, men hoppar det då jag typ inte fått några frågor mer än från Beellaah.. Så jag ger er några dagar till för o se om de e nån mer som e med på det.. hehe.. så tar o svarar när jag kommer hem istället..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela