Välkommen!

Dagens Outfit...

Publicerad 2009-03-08 09:21:20 i Allmänt

09.15

Morrn på er alla goa läsare..

Tänkte lägga upp två dagens igen..

 

Idag är det ritktig mysdag som gäller.. bara gå runt i myskläder.. de e skönt ibland faktiskt :P

Ska snart köra ut till mamma o dom, Emil o David åker hem idag så ska ut o käka frukost o säga hej då till dom.. o så ska David förhoppningsvis plocka mina ögonbryn.. haha dom ser totalt förjävliga ut just NU:P

Har även bestämt mig för att börja använda mina glasögon dagligen (som ni ser på bilden).. glömmer liksom av dom..

Färgat håret har jag gjort nu förestem, kanske inte lätt o se på dessa bilderna, men ska ta bilder sen nån gågn när jag fixat till håret o lägga ut.. kanske.. vi får väl se :P

Nehe nu ska jag ta o göra iordning de sista sen köra..

Ha en fortsatt bra dag alla..

Kram kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: majasöderström

Publicerad 2009-03-08 14:13:57

SV: Ne, jag tycker inte du ska göra om den, den är jätte fin ju ! (: kram

Postat av: Svar till majasöderström

Publicerad 2009-03-08 14:19:51

Tack så mkt... men skulle vilja ha med lite nyare bilder på mig.. e mig inte så jätte lik direkt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela