Välkommen!

Depprimerad..

Publicerad 2009-03-27 12:08:32 i Allmänt

12.00


(Bilden tagen från google)

Nu är jag ritkigt depp.. igen.. fick skattepapperna.. restskatt igen.. hatar detta.. ändå betalar jag in extra skatt varje jävla månad.. blir så förbannat trött.. snyft..

O nu har jag suttit o skrivit upp vilka dagar jag jobbat, skriver de i en bok så jag har koll på hur mkt jag jobbar per månad..

2007 arbetade jag 34 dagar på ett helt år.. de e skandal..

2008 har jag precis räknat ihop.. trodde jag hade jobbat mkt.. men gissa hur många dagar?.. jo 52 dagar.. suck de e ju fa ingenting.. verkligen bevis på hur lite jag orkar jobba.. de mesta jag jobbat på en hel månad var 10 dagar.. annars ligger de nästan på mellan 4-7 dagar per månad :/ usch blir så depp..

2009 har jag än så länge arbetat 12 dagar :( o de mesta jag jobbat är denna månaden o då har jag klarat vara på jobbet fem dagar totalt :(

blir man depprimerad eller vad? :O

Nee nu ska jag ta o göra nåt åt mitt eländiga liv.. vilket blir o lägga mig ner på soffan o glo på tv.. trött på detta skitet nu..

Blev iaf lite glad då Malin nyss skicka ett sms o visa hon bryr sig.. blr så glad av sånt, de betyder så mkt mer för mig än vad ni kan tro..

Ha de bra så länge så uppdaterar jag säkerligen mer sen..

På återseende!
//Depp-TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela