Välkommen!

Enasmheten...

Publicerad 2009-03-08 17:40:25 i Allmänt

17.38

God kväll!

 

Sitter här i min ensamhet men brinnande ljus lite överallt i lägenheten o ser på film.. rätt mysigt, ätit god middag o så med.. hehe typ som en dejt me sej själv ;) O alla sms haha.. de e rätt mysigt.. men de vore ju mkt mkt bättre om man hade nån o sitta här med..

Ser en konstig film.. trekant haha.. den e väldigt mysko måste jag säga :P

Vad gör alla andra ikväll? :O

Jag ska se kalla fakta sen ikväll 19.20.. verkar vara spännande.. så titta på det om ni inte har nåt annat för er.. Är om den tjejen Mimmi som genomgick en operation o aldrig blviit normal efter det.. intressant o HEMSKT, sånt ska bara inte få hända..

Tal om nått helt annat...
Han vill så gärna träffa mig, han vill så gärna jag ska komma.. hur ska man göra? Jag har satt gränser haha.. får se hur de går med det..

saknar en viss person, vet inte men dessa två senaste dagarna har varit mkt sakna.. usch..

Nee fortsätta se filmen nu..

På återseende!
//TucciT

Kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela