Välkommen!

Fika..

Publicerad 2009-03-19 13:12:32 i Allmänt

13.04

Hej hej



Shit vad dålig jag blivit på att uppdatera min blogg haha.. har typ inget o skriva känns det som.. mår inte så bra så då e de inge kul o skriva.. de händer mkt men ändå ingeting..

Jag saknar en viss person så jävla mkt... de e ett helvete hur ska jag bli av me honom? Vill inte sakna honom, vill se på honom som bara en vän.. men de e inte lätt.. jag vill ha tillbaka tiden som var.. blöö..

Annars e livet som vanligt, svek, lögner, tårar.. näe inte bara, de e även glädje.. lite iaf :)
De känns iaf tryggt me vissa saker nu o jag mår bra av det.. många tror jag ska dras in i nåt o bli sårad igen.. men näe.. tror inte de blir så.. vi vill nog rätt lika jag o denna personen.. :) För en gångs skull :P

Nee ser våra bästa år nu, sen kommer mamma, Kerstin o Tommy o fikar :) Ska bli trevligt..

Nu ska jag ta o kolla klart på våra bästa år, ha en bra dag alla!

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-03-19 20:06:04

Det ligger en bild på honom i bloggen.. JA tror ja skrev de i tisdags eller nått sånt :)

Postat av: Svar till Sandra

Publicerad 2009-03-22 08:49:48

ah okeye hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela