Välkommen!

Glasögon..

Publicerad 2009-03-10 13:45:43 i Allmänt

13.40

Är lite nyfiken på vad folk tycker om mina glasögon.. hur passar jag i dom? Jag har två par.. vilka e snyggast? Nu vill jag ha lite roliga kommentarer :) Ler.. bara för skojs skull liksom :) haha ...

Här kommer dom..

Par nr 1
 

Par nr 2
 

Där har ni mig i mina glasögon.. ler.. vad tycker ni?
Haha jag e ju sån som måste ha så de passar till kläderna, så därför blir det för de mesta dom svarta som används..
Har lite problem när jag har några andra färger på mig, då inte glasen passar in i färgerna haha.. varför ska jag vara så noga me färger jämt? :O

Nee nu ska jag göra mig klar för o åka..

kram på er
På återseende!
//TucciT - som vill ha så mkt kommentarer så hon vet knappt ;)

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2009-03-10 15:57:42

TYcker båda var fina med de nedersta var kanon till dina färger.



http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-03-10 20:04:30

Sv; Men du är ju också ung, du hittar nog någon snart du med! :)



Oj vad svårt att välja! Gud .. kan inte bestämma mig! Men åh .. hmm ... ehm .. dom svarta :D

Postat av: David

Publicerad 2009-03-10 20:18:05

Ja det e bra å ha två par det har jag med...innan hade jag de oranga nu har jag de bruna, det går i perioder.

Klart det e bra å matcha men inte alltid nödvändigt.



Det är jätte svårt att säga vilka som e bäst! jag vet inte men de bruna passar du i.



david

Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-10 21:50:23

par nr 2 absolut. dom passar jätte bra med dina fäger, mkt bättre än dom svarta. man behöver inte tänka så mkt på vilken färg man har på glasögonen. ingen mer än du som tänker på om det skulle skära sig med dina kläder.. haha

Postat av: Erik L

Publicerad 2009-03-10 22:13:33

Tycker mest om dom understa dom är riktigt snygga.

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-10 22:16:23

Tycker att par nr 2 ser bäst ut på dig. De liksom smälter in på ett bra sätt.



Jag är som du. Tänker på att det ska passa till kläderna. Eller, förut var det mer. Då hade jag ett par brun/beige och ett par gröna. De gröna använda jag typ bara när jag hade kläder de inte skar sig med. Typ grönt och brunt. Kunde inte ha ett rosa linne och de gröna glasen. "Ajabaja" kände jag då. Men nu har jag ett par svarta med vita detaljer och ett par röda och skiftar mer. Tar de jag känner för helt enkelt. Är inte så noga med färgmatchning.

Postat av: Svar till mimmi

Publicerad 2009-03-11 09:29:50

Ah tack så mkt, mjo de e väl mer mina fäger dom bruna kanske.. men dom andra e snyggare på än vad dom är på bilder..

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-03-11 09:31:33

Mjo jag e väl också ung, fast ändå rätt gammal :P haha.. skratt.. mjo nån gång sa jag väl också hitta nån får vi väl hoppas.. du med..



haha tack äntligen nån som säger dom svarta.. skratt.. Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-03-11 09:33:37

haha okeye så jag oassar inte i din svarta då? skratt...

mjo d ee bra me två par.. nje man kanske inte måste matcha men jag e ju sån :P tihi



Kraaam

Postat av: Svar till Elin

Publicerad 2009-03-11 09:36:31

Tack hihi.. mjo iaf ser de ut så på bilderna.. ler.. dom svarta ser större ut på mig på bilderna än vad dom egetnligen är :)



Haha kanske inte många som ksullre tänka på om de inte passar till kläderna, men jag gör det :P skratt.. jag är sån på andra också.. måste lixom matcha lite iaf :P hehe.. men jag bryr mig inte på samma sät om andra inte matchar men jag jsälv känns som jag måste :P



Kram

Postat av: Svar till Erik L

Publicerad 2009-03-11 09:40:04

jaså tackar så mkt :) de säger dom flesta-- men jag gilalr dom svarta.. fast när jag tog på mig sdom bruna igår blev jag nästna lite så jag med att dom var snyggast.. men jag komemr iaf använda dom båda lika mkt änåd :) beroende på vad jag har för kläder..

Postat av: Svar till Jenny

Publicerad 2009-03-11 09:42:02

Tack så mkt :) Mjo dom smälter nog in bäst kanske, fast jag gilalr dom andra.. dom märker ut sig lite mer.. men dom bruna e som mer gjorda för mig de stämmer..



okey hehe.. mjo men jag e noga med färgmatchning när de gäller allt :P skratt..

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-11 10:18:00

Framifrån ser de ut att vara nästan likadana, typ samma form fast olika färg. De är fina båda två.

Postat av: Svar till Jenny

Publicerad 2009-03-11 10:45:49

nja inte ritkigt.. men rätt så snarlika är dom nog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela