Välkommen!

Hold on..

Publicerad 2009-03-22 22:39:14 i Allmänt

22.35

Just nu håller denna låten mig stark, jag skriker (sjunger) så de ekar av denna låten.. jag får ut så mkt känslor med låten.. jag sjunger den me tårar o hopp.. blandade känslor.. jao.. låten säger så mkt.. känslostarka saker.. jag försöker intala mig själv.. hol on, be strong.. aja lyssna själv o ni vet hur jag menar...



Jag är så full med känslor, jag e så känslomssigt labil.. ostabil.. jag saknar Erik så jävla mkt.. nu skriver jag till o med ut namn.. jag vill backa tillbaka tiden, jag vill tillbaka dit.. de huset, dom människorna, den musiken, den glädjen, den kärleken.. men men jag försöker vara stark.. så stark som de bara går.. de finns en för alla.. jag ska bara försöka intala mig själv att det är så.. att jag inte ska ge upp.. nej Therese INTE ge upp..

aja pallar inte skriva mer..

God Natt

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-03-23 11:28:40

Saknar otroligt mycket men inget jag vill skriva ut så någon kan se.



Den låten är så fin. Stay strong therese:) kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2009-03-23 11:49:56

hmm jao okeye hehe.. jag förstår ler.. men kan du inte ta dig tid nån dag o komma ut lite på msn? haha.. saknar ju o snacka me dej.. du får en så pigg o gla jö :O



Aaa den e såå fin o bra ler.. mjo jag försöker stay strong.. men de e svårt som tusan..



Kram

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Publicerad 2009-03-23 11:52:24

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Postat av: Fia

Publicerad 2009-03-23 16:29:23

Håll dig stark!! Jag vet hur det är... men det vänder... =)) håll bara hoppet uppe :D

Postat av: Svar till Leonora - The Magic Memories

Publicerad 2009-03-26 18:12:26

Tackar så mkt :) kul när nya människor kommenterar :)

Nje de e inge vidare.. själv då?

Postat av: Svar till Fia

Publicerad 2009-03-26 18:18:13

Mjojag försöker hålla mig stark, även om de e väääldigt svårt..



mjo dom flesta vet la hur det är.. tyvärr.. men jo de kanske vänder.. om tio år lr nåt :/ Fan tycker ju om den pojken så jävla mkt.. har egetnligen gjort senaste 7åren lr nåt fast i omgångar.. blöö..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela