Välkommen!

Home..

Publicerad 2009-03-20 15:58:17 i Allmänt

15.52

Hej hej..

Nu är man hemma igen... eller har varit en stund iaf.. gick bra på jobbet.. hade de lugnt o skönt :) Efter jobb åkte jag o kollade om pressent till Lucas o jag hittade en fin pressent :) Hoppas han bli glad.. ler.. så nu har jag fixat o slagit in den o så :)



Nu håller jag på med maten för er som tycker de e intressant med vad jag gör :P haha.. steker championer.. igen.. jag borde bli trött på de snart, äter ju de typ varje dag.. flera gånger om dagen till o med.. ändå e de fortfarande så sjukt gott :) hehe

Väntar på att Malin ska höra av sig så jag vet när jag ska dit sen :)

Nee nu får ag nog ta o äta innan jag bränner championerna :P

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela