Välkommen!

Jobb..

Publicerad 2009-03-20 06:07:52 i Allmänt

06.00



Gomorron alla läsare :) Idag e ingen bra dag, men de får gå.. har jätte jätte ont i huvudet o är lite yr o så.. men men..

Tänkte bara in o säga gomorron lite snabbt :) Sitter just nu vid köksbordet o äter frukost nämligen, som består av en halv smörgås med leverpastej o gurka o lite lite mjölk :) Gott.. men mår ILLA! :( men men de är väl så kanske..

Igår var ju faster, Tommy, mamma o pappa här o fikade.. dom tyckte om mina bullar dom också :D Sen såg mamma o jag på big medicine.. mkt bra program.. sen åkte mamma hem o jag la mig för o sova.. men låg o vände o vred mig i flera timmar.. gick inte somna.. men till slut så gick de iaf o tur var ju de :)

Låg ju o bara fick massa minnen hela tiden från dagarna jag var i Göteborg.. jobbigt värre, men de är så otroligt fina minnen så jag  vill inte glömma heller..

Slog in ett av Lucas paketigår med.. visst blev de fint ;)
Nån som vill gissa på vad de kan vara? Hihi tror inte nån kan lista ut de :D

 

Ska åka o se om jag hittar nåt mer kul när jag e i kalmar idag.. får kolla de när jag slutat jobba.. o så ska jag till ikea en snabbis också tror jag.. tihi..

Sen i eftermiddag eller kväll så blir det hem till Malin me familj :) Ska bli mysigt.. träffa Malin o snacka lite.. de e alltid skönt.. o sen gosa lite me Melwin.. alltid mys ju..



Nehe nu ska jag ta o fixa iordning håret sen måste jag köra till jobb..

Ha en bra dag alla.. glöm nu inte kommentarer så jag har lite o läsa när jag kommer hem... please ;)

Kram Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: victoria

Publicerad 2009-03-20 12:07:10

Ja, du vet jag är sån "sneaker".:)

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-03-20 22:41:41

Sv; Ja, pga min tablett.



Så söt bild på dig där längst upp :) Du passar verkligen i dina glasögon!

Postat av: Svar till Victoria

Publicerad 2009-03-22 08:50:37

hehe de e bra.. de ska man vara... om du menar typ snokare? :P hehe.. kram

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-03-22 08:52:02

jao men menade mer vad de var för tablett :) tihi...



tack så jäte mkt, mjo jag oassa rnog rätt bra ia dom. skratt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela