Välkommen!

Kläderna..

Publicerad 2009-03-26 20:32:32 i Allmänt

20.24

Kollar nu på Big Medicine.. intressant... samtidigt har jag tagit kort på mina kläder jag köpte.. hehe.. om de intresserar nån... skratt..

Så vi börjar med tröjan, som egentligen inte är ritkigt en Therese tröja.. men jag tyckte den var söt o satt fint :)



Sen till dom gröna byxorna, lite pösiga sköna byxor.. satt jätte fint nu när man blivit lite smalare iaf :) Har haft liknande för nåt år sen men då satt dom ju inte såhär bra som dessa gjorde :) tihi.. så glad..


Sen sist men INTE minst.. eller mjo minst e dom nog mene aa.. mina jeans.. jag blev helt besatt av dom.. o av storleken ;) hihi.. ett par lite pösigare jeans men som e tajta upptill o höga i midjan.. as snygga om jag får säga de själv.. vad tycker ni? :)

Framsidan.. snyggt med den midjjan tycker jag, man ser så mkt finare ut när man har högre midja :)


Baksidan...


De var det de.. ler.. nu ska jag olla klart på big medicine.. sen blir de nog sängen tidigt.. om jag nu kan sova, svårt för o andas :/

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Publicerad 2009-03-26 21:56:14

sv; vadå då?

jorå det går allt!

gör du då?

Postat av: Svar till Leonora - The Magic Memories

Publicerad 2009-03-27 09:41:46

Nje just nu har jag bihålsinflammation o ät super förkyld o mår allmänt kasst psykiskt också..



nje gör inte mkt.. precis uppdaterat min sjukhusblogg.. sj?

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2009-03-27 21:20:38

Snyggt, men den blåa jeans - va köpte du den ?

Ha en fin helg ;o )

Postat av: Svar till AnnaPanna

Publicerad 2009-03-27 21:22:12

tackar :) Allt e köpt på Lindex :)

tack desamma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela