Välkommen!

Kvällens outfit

Publicerad 2009-03-10 23:28:50 i Allmänt

23.25

God Kväll..
 

Kvällens outfit då, till er som tycker de e så skoj o se mina kläder :P haha..

Varit på kalas hos faster ikväll som fyller år :D GRATTIS till dig Kerstin :)
Efter de åkte vi hem till mamma o så kom Caroline dit så vi har haft spelkväll ikväll.. trevligt trevligt..

Nu tror jag att jag bara ska kolla lite saker snabbt på nätet sen får de bli sängen o min bok.. den e otroligt bra.. men hemsk.. kan jag rekomendera.. iof har jag bara läst halva typ än så länge.. men mkt bra.. sann berättelse... sånt gillar jag.. Snälla pappa Nej.. heter boken..

Ha en fortsatt bra kväll.. eller natt ;)

Natti Natt

På återseende!
//TucciT - som saknar Erik massa :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela