Välkommen!

Melodifestivalen 2009

Publicerad 2009-03-13 19:09:47 i Allmänt

19.05



Har inge to göra.. så har som sagt suttit o lyssnat igenom alla låtarna... här kommer vad jag tycker ;)

Alcazar o EMD e helt mina favoriter av dom som är kvar.. dom borde ta hem de.. nån av dom.. tycker jag :)


EMD - ritkigt bra låt.. en av mina favoriter som jag tycker kan vinna..

Alcazar - Min favorit! Tycker dom borde ta hem hela skitet..


Måns - Kan vara en vinnare han också..


Emilia- kan vara en vinnare, bra låt som sätter sig.. men inte min största favorit..


H.E.A.T - är väl också bra, men ingen låt som fastnat i min hjärna sådär direkt..

Sen e vissa av dom andra låtarna fina, men inget som borde vinna i mina ögon.. så som Sarah o Molly o så.. för o inte tala om Ugglas, jag tycker ju om den låten som bara den, tycker texten e sjukt bra.. diggar den.. men inget som borde vinna..


Sen dom som inte e vidare då..


AMY - borde gått vidare direkt, tycker så synd om henne.. diggar verkligen låten..


Nina Söderlund - bra låt som kanske skulle vart vidare i min värld :P


BWO - tycker dom borde vara vidare.. bra låt.. tycker jag.. bättre än många som e vidare..


Star Pilots - tycker den låten är bra.. kunde vart en vinnare faktiskt.. men den e ju inte vidare den heller..
 

Lili &Susi - Borde verkligen gått vidare, förstår inte att dom åkte ut.. en av mina favoriter helt klart!


I got you - haha vilken låt men nu när man hört den några gånger e den lite smått bra.. haha man blir glad av den iaf :D Fast den har ju åkt ut.. som tur är :P


Måste bara lägga till att Maja Gullstrand har så underbar röst..

Där har ni vad jag tycker hehe.. vi får väl se hur det kommer gå imon :)

Nu ska jag diska upp lite av de jag åt på förrut sen e de dax o börja me mat igen.. blä.. trött på o äta.. skulle kunna sluta äta.. är så tråkigt.. suck

Nån mer som inte har nåt o göra ikväll? Som kanske vill kika förbi? :P hihi.. hör av er ;)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-03-13 19:32:49

ja du har verkligen suttit och lyssnat in alla låtarna.

Jag håller helt klart på Alcazar!!!!

andra favoriter som många glömmer bort är Susanne Alvengren, Sherley Clamp det är två låtar som växer för varje lyssning.

Och in maja...håller verkligen med om hennes röst



spännade blir det verkligen.

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-03-18 09:24:42

haha ja klart jag suttit o lyssnat på alla låtarna.. ler..

mjo jag höll oxkså helt klart på Alcazar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela