Välkommen!

Morrn Morrn

Publicerad 2009-03-11 09:22:36 i Allmänt

09.19



Nu e man uppe igen, eller vart sen lite innan nio.. har så ont i magen.. haft svin ont i natt.. ska uppdatera sjukhusbloggen senare..

Idag ska jag försöka att ta de väldigt lugnt.. just nu sitter jag o ska kolla på High School Musical2.. känner mig helt slut idag så aa de får nog bli mest o lata sig i soffan.. tvätta ikväll om jag känner att jag orkar..

Nee får la fortsaätta kolla på filmen nu.. jag vet de e "barn" filmer men jag tycker om dom :P Iaf ettan.. trean säger dom ska vara dålig men jag får väl se om jag ser dne också sen så jag kan tycka till om de också :) tihi..

Men ha en bra dag, jag lär väl uppdatera mer sen..

Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela