Välkommen!

Morrn Morrn...

Publicerad 2009-03-28 09:33:03 i Allmänt

09.30
God morgon!


(Bilden tagen från google)

Idag är det Lördag då, tiden den går frammåt.. idag händer det inget.. får se hur mycket jag orkar vara uppe idag.. blev ju inte många minuter som jag orkade igår, men mer om de läser ni i min SJUKHUSBLOGG.. så glöm inte bort den.. :P

Vaknade för ett tag sen.. e helt slut idag också känner jag.. så har precis tagit fram en film (Att återvända),  som jag ska lägga mig o kika på innan jag börjar me nåt annat orkar nog inte göra mkt idag heller tror jag..

Kanske kommer mamma o pappa hit med näsdroppar till mig, skulle behövas.. fast jag hatar o ta sånna.. usch.. e nog de ända jag får FEBER av.. haha..

En fråga som ni måste svara på alla mina läsare.. när är de tid så man får börja PÅSKPYNTA??? haha..  vet man får väl göra de när man vill men vad tycker just DU?!

Nee nu ska jag lägga mig ner o se på filmen..

Uppdaterar mer senare eller så..

Kan vi inte ta en frågestund? Alla ni som vill veta nåt om mig lr mitt liv eller liknande.. Ställ en fråga så ska jag i morgon svara på alla i ett inlägg.. okey? Kom igen nu då.. ös på med frågor :D

Puss Puss

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela