Välkommen!

Morrn Morrn

Publicerad 2009-03-06 09:42:03 i Allmänt

09.23



Morrn på er :)

Inte hunnit med o skriva.. gårdagen var rätt så fullspäckad..

Började me att Bengan kom på morronen hehe.. ovanligt va? :P snackade o så som vanligt.. gjorde inte så mkt.. eller jo jag höll på o dona en massa.. eller aa egentligen gick jag upp vid åtta o började dona själv sen kom han lite senare.. mene aa.. hehe.. iaf.. sen spelade han guitar hero och jag fortsatte dona, har soterat alla lådor i hela lägenheten o alla skåp o sånt så nu har jag mer plats för fick ihop allt bättre o så.. skönt..

Sen körde jag ut till Örsjö för o hämta mamma och lämna in min bil till grannen på verkstaden så att han får kolla på den, förmodligen e de bromsarna som ligger på en massa.. skit me.. men men vad gör man...

Sen körde vi in till Nybro.. skulle ju klippa oss.. först tog vi en runda på lindex o mamma handlade lite tröjor o så. sen gick vi till frisören o satt där sen kom pappa sen började vi klippas.. blev kanon nöjd.. får se om jag hinner lägga upp bilder sen.. ler.. jag får väl se hur de blir idag när man ska fixa iordning de själv, men tror de ska bli bra..

Sen på kvällen åkte jag hem o så kom Bengan så gjorde vi gos köttfärs pizza.. blev gott gott :) ler.. sen var de mesta o diska o plocka massa igen..

Idag gick jag upp vid åtta igen.. spelade lite guitar hero o sen började jag dona me de sista, så nu ska jag snart ta o dammsuga o skura golven sen e de klart.. så härligt :) Ler..

Avbokade o bokade om massa tider till sjukhuset igår med.. eller massa, två lr tre stycken hehe..

 o fick äntligen tummen ur o gick ur A-kassan.. är ju helt onödigt att jag är med där och betalar onödiga pengar hehe

Nee nu ropar toaletten o vill bli skurad :P

Ha en bra dag.. de ska jag ha.. :P
Bengan kommer efter elva o sen ska jag o Malin ut o käka vid två tiden nån gång. najs..


På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-03-07 10:34:26

Gjorde Bengan köttfärsåsen så förstod jag att den var god, han bjöd mig på den för länge länge sen och den var god...

Postat av: Svar till Emma

Publicerad 2009-03-08 08:50:35

hehe nee de gjorde han inte.. ler.. o vi gjorde ingen köttfärsås.. tan köttfärspzza ju?.. ah okey hehe jag har aldrig ätit hans köttfärsås faktiskt, jag som brukar bjuda på mat här :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela