Välkommen!

Najs..

Publicerad 2009-03-24 18:11:50 i Allmänt

18.09

Hej hej.. nu e jag hemma efter min lilla tripp igen :) De var himla trevligt på alla sätt o vis.. ler.. mkt mer säger jag inte.. haha ni får gott vara lite nyfikna ibland :P

Kom iaf precis hem.. körde inom mamma på vägen hem o hälsade på lite o spelade lite skip-bo.. alltid trevligt :) Nu står jag o håller på o göra lite mat.. eller aa steker championer o har kyckling i ugnen.. mumms.. har så ont i magen nu för jag e så himla hungrig, typ inte fått behålla nånting idag så hoppas detta går bra :)

Annars i kväll händer de inget särskilt, diska lite o sånt som man gör varje dag typ :P

Mene aa.. ska kolla maten nu... ha en bra kväll alla... jag lär väl uppdatera mer snart :P

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela