Välkommen!

Redan hemma..

Publicerad 2009-03-23 16:03:35 i Allmänt

15.56

Hej hej...

Nu är man hemma igen, blev lite tidigare idag.. skulle inte slutat "mötet" förens nu vid fyra men som sagt blev tidigare så nu har jag hunnit vara hemma en stund o vara borta hos Lisa i affären och hunnit äta också.. tihi..

Ska snart hoppa in i duschen, för att lämna stan sen lite senare.. guttans..

Vet egentligen inte varför jag skulle blogga nu haha.. för jag vet ju egetnligen att jag inte har nåt vettigt o skriva :P haha..

Nehe nu blir de duschen sen göra sig lite fin lr nåt haha.. vad de nu ska vara bra för men de får de vara :P skratt...


Ha en bra kväll o eftermiddag alla mina läsare :) Har ni inget o göra så kan ni ju alltid skriva en rad eller två ;) tihi.. lär inte blogga mkt mer idag.. men man vet aldrig så håll utkik om du känner för de :P 

Nehe ska göra mig iordning nu.. så kanske jag hinner bort o snacka lite skit me Lisa igen innan jag drar mig mot "storstan" hahaha.. inte...

Puss o Kram iaf

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela