Välkommen!

Sjuuuk :(

Publicerad 2009-03-26 09:35:24 i Allmänt

09.30

Morrn morrn...

Nu skulle man vart på jobbet o jobbat för fullt.. men nej då.. tror ni inte jag e sjuk? Hade ju bestämt mig för o åka o jobba idag sen gå till doktorn imon, men de gick inte.. är helt genomförkyld, hostar så de gör ont, ont är jag andas, ont i halsen.. jao nåt e ju fel iaf..

Sovit samanlagt typ 12 timmar i natt.. de gör jag ju aldrig.. o de e ritkigt sjukt.. fattar inte.. la mig vid åtta igår somnade senast halv nio, vakna ett somna igen, vakna tre.. somna igen, vakna halv sex av klockan, somnade igen.. vakna tjugo i sju av klockan för o ringa jobb, somnade igen o vakna igen typ tjugo över nio.. så aa sammanlagt e de nog fan 12 timmar, ändå är jag fortfarande sjukt trött o mår dåligt.. skulle kunnat sova ett antal timmar till om jag inte skulle åka iväg nu..

Ska snart ta o köra ner mig själv till doktorn, se vad han säger.. känner mig helt konstig i heeela kroppen..

Aja.. igår var jag ju iaf hos kuratorn.. de gick bra faktiskt.. så ska fortsätta där iaf några gånger till så får vi se.. sen var de möte på jobb, chefen var sjuk så vi snackade mest lite.. mellan kurtorn o mötet var jag på stan i kalmar en runda föresten.. gjorde lite fynd på fyra polojumprar :) ler.. Passa på när de e biligt :P hihi.. bilder kommer nog under dagen..

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT - som e så trött så de e inte sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela