Välkommen!

Söndag??

Publicerad 2009-03-29 10:20:00 i Lägenheten i Nybro!

10.06

Hejhej :)

Allt bra idag? Här e de mkt bättre.. ler.. så skönt, märks att pencilinen börjar verka..

Hmm är de söndag idag? de e de väl? Jag är helt jädrans yr på dagarna, men kollade kalendern nu o de e söndag :P hihi ställa om klockan skulle man iaf göra inatt men de hade jag glömt om jag inte hade haft min dator som ställer om sig själv haha..

så vaknade halv åtta idag på morronen o tänkte: "neee kan jag inte få sova en timme till iaf", men de gick inte.. men sen när jag kom upp o satte på datorn så var ju kl halv nio hihi så de var lite mer lagom tid :)

Idag vet jag inte än vad som händer.. kanske har lite planer.. får se.. ska iaf snart diska lite o så.. började påskpynta lite smått igår, blir kanon fint :)

Bilder kommer när jag är klar.. eller ni kan föresten gå några st till o börja med redan nu..

Börjar med de lilla jag gjort i vardagsrummet.. där inne blir de nog inte så mkt påskpynt..


Sen hallen då :)
Är väl där o i köket som de blir mest.. vad tycker ni? :) Jag e super nöjd med ljusen :)
 


O till sist köket.. här blir de också en del pynt :) Ler.. här kom jag på den smarta idén (tycker jag) o hänga fjädrar i mina gardiner haha.. blev tok-nöjd :) Vad tycker ni? :D

 

Där har ni de påskpynt jag fixat me än så länge :) hihi..

Sitter här nu o äter frukost, gud vad gott de kan vara med en halv smörgås ibland med lite bregott o kaviar o kall mjölk till det.. mumms :) Tihi..

Nee nu tror jag att jag ska se klart filmen jag aldrig såg klart igår.. haha..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela