Välkommen!

Tankar o funderingar...

Publicerad 2009-03-03 15:53:29 i Allmänt

15.33



Nu skriver man här igen.. märks de att jag mår dålig idag o inte orkar göra nåt annat eller? :P

Har legat här nu i min säng o bara funderat en massa.. kollat runt lite på nätet.. snokat lite till o med.. känns bra, men samtidigt inte.. jag vill inte sjunka lika lågt som vissa andra..

Man lovar sig saker här i livet.. men ofta så kan man inte hålla det.. jag har lovat mig själv massor med gånger att inte göra saker som jag sedan ändå gör..

Jag har lovat mig själv att aldrig återgå till vissa personer.. men ändå gör man det.. mkt av mina tankar handlar om kärlek o gamla förhållanden.. Jag har lovat mig själv att inte jag ska höra av mig till personer, ändå gör jag det.. han får mitt lillfinger sen har han mig igen.. inte på det sättet men han vet ändå att han har mig.. inte för de är jag som börjar höra av mig men jag svarar o jag gör de med viss glädje o viss frustation..  

Vissa människor vet jag.. jag bara vet de innerst inne.. fattar inte att jag kan skriva det.. men nu gör jag det.. vet att nån eller några lr aa nåt sånt.. alltid kommer känna för mig.. alltid vilja nått innerst inne, han vill inte erkänna bara.. han har sitt.. jag har mitt.. jag har lovat mig själv o det jag lovat i detta fall hoppas jag att jag aldrig någonsin kommer att ändra på.. för då vore jag ritkigt dum, jag har lovat så många andra också.. så jag kommer att hålla det..

Varför vill jag att vissa nästan ska må dåligt? För att människor sårat mig totalt, varför inte bara släppa allt o gå vidare? Vill jag hämnas? Vill jag tillbaka? Vill jag ha nåt av denna människan? haha visst vissa saker vill man väl ha men de e inget vi ska prata högt om.. och det är sånt man märker, jag kan nog om jag bara vill.. men vill jag? näe jag e inte så taskig människa.. INTE.. Therese hör du. jag är INTE sån.. haha nu börjar jag prata med mig själv också.. illa detta :P

Jag vill ha ett värdigt liv.. men vad är då ett värdigt liv?
Är de som mitt att åka in o ut på sjukhus?
Bli bedragen eller bedra?
Älska folk som e upptagna?
Älska nån som inte tycker om mig?
Vara kär i folk som inte går o få?
Förska få folk o tro att jag är lycklig?
Smsa massa med upptagna folk? Om allt mellan himmel o jord.. känns nästan som man bedrar, även om jag inte har nån o bedra.. men andra har.. hmm..  denna gången har de inte varit sånna mss, men de brukar bli.. vad gör jag då?
jag är singel, men kan jag göra vad jag vill?
Jag vill inte såra nån, men varför ska alla såra mig?
Är det ett värdigt liv detta?
Är det mitt liv? :O

Mkt frågor men inga svar..

Nu får jag nu sluta skriva mina funderingar för nu kommer snart en vän.. en vän jag saknat en vän jag nog kommer ha kvar länge länge..

Kram kram

På återseende!
//TucciT - som får så mkt sms så hon vet knappt ;) (David jag var bara tvungen) :P

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-03-03 19:12:56

Klart att du var tvungen! bättre kan man inte avsluta ett inlägg hihi



saknar dig vännen...hoppas vi ses snart

så många kramar så jag vet knappt till dig från mig

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-03-06 09:46:31

haha näe man kan ju inte de skratt.. så ibland avslutar jag me så.. fast att jag snor de från dig :P



Saknar dig med.. massa.. o min bror ska vi inte tala m hur mkt jag saknar.. hoppas verkligen ni komemr ner snart.. jag misstänker att ni e på väg ner i helgen, men kan juvara når jag bara fått för mig haha.. Jag e så nyfiken så jag vet knappt ;)



Många många kramar till dig med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela