Välkommen!

Trevlig dag..

Publicerad 2009-03-04 23:33:17 i Allmänt

23.21



God kväll på er :)

Idag har de varit en bra dag, haft rätt ont emellanåt men det är bättre iaf :) skönt..

Dagen började me att jag o Bengan åkte in till Kalmar.. kikade runt lite olika affärer o handlade lite o så.. sen begav jag mig hem och käkade lite o sen åkte jag ut till mamma. där jag skulle möta upp Malin o Melwin.. så vi var hos mamma o snackade skit, massa minnen o massa mer.. var otroligt skönt o prata av sig lite.. både för henne o mig tror jag.. tror vi kan hitta tillbaka där vi en gång i tiden var.. känns underbart.. haha vi kom på minnen som vi skrattade åt.. o så gosade jag förståss med otroligt söta Melwin :) ler..

Sen begav jag mig hemmåt igen o käkade o så.. sen kom Bengan igen o så har vi umgåtts lite, vilket innebär att jag har soterat o gjort om i typ alla mina skåp i köket, mkt bra blir det.. o så snackade vi samtidigt o så.. sen har vi ätit massa olika frukter o gott.. mumms.. kollade även på nåt sjukt på tv.. två människor som inte skulle tvätta sig på sex veckor.. skit äckligt.. usch..

Nu har han precis gått hem o jag sitter här o smsar massa :P haha.. blivit mkt senaste dagarna.. men de blir så ibland :P O så snackar jag lite på msn.. me nån söt pojk tror jag... skratt..

Nu har jag saker o längta till.. utgång i framtiden o uppleva gamla goda tider.. göra kalmar lr varför inte karlskrona osäkert? :D weiei så jävla kul vi ska ha...

Imon blir det o klippa sig.. äntligen :) ska bli underbart de också..

På fredag blir det ut o käka på kina resturang o ha de mys.. ska bli trevligt :) ler..

Nee nu ska jag fortsätta vara lite social på msn innan de blir sängen.. eller kanske ska ta ett skåp i köket o göra klart de sista där.. vi får se..

men ha de så bra alla så hörs vi

Kram kram
på återseende!
//TUcciT - som känner sig på bra humör idag, bättre än på länge konstigt nog :)


Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-03-05 20:19:56

hej!



Så roligt at höra att du mår bättre!

Men vem e den söta killen???? någon ny eller gamal?

Så nyfiken så jag vet knappt?



kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-03-06 09:43:31

Joda jag mår bättre, men jag e fortfarande väldigt ledsen över allt o har ont.. men de e bara o bita ihop o göra de bästa av situationen.. :)



hahaha nee de var ingen spec :P var väl lite blandade.. hade bara lust o skriva så haha.. men de vr gammla, eller aa egetnligen var de väl Adam jag satt o snackade med just när jag skrev de tror jag.. :P



Kram Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-07 22:49:59

kul att du ha hitta en söt kille.....

Postat av: M A J A

Publicerad 2009-03-07 23:00:47

gud vilken fiin header !! :D

Postat av: Svar till

Publicerad 2009-03-07 23:31:07

hmm hittat o hittat.. samma som alltid :/

Postat av: Svar till M A J A

Publicerad 2009-03-08 08:51:43

Tack så jätte mkt, fast jag vill göra om den, men inte hittat nån som e intresserad av o hjälpa mig..

Postat av: Svar till M A J A

Publicerad 2009-03-08 08:51:43

Tack så jätte mkt, fast jag vill göra om den, men inte hittat nån som e intresserad av o hjälpa mig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela