Välkommen!

Trust the man...

Publicerad 2009-03-27 18:23:33 i Allmänt

18.20



Gud vilken dryg dag, bara ligger på soffan.. knappt orkat vara uppe nåt, tvingat mig ut i köket när jag vart tvungen o ha i mig lite mat.. de e typ allt..

Nu tänkte jag se en film för o få tiden o gå... Trust the man blir det... nån som sett den? :) Sen blir de finalen på let´s dance... inte för jag följt de iår men kan vara lite skoj o se finalen iaf.. hihi..

Nu har min underbart snälla bror betalt min restskatt så länge iaf så jag slipper få massa ränta eftersom jag inte har pengar o kan betala de nu.. han e den bästa på o alltid ställa upp.. TACK älskade bror min :)

Nehe nu börjar filmen..


Pusss

På återseende!
//TucciT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela