Välkommen!

Uppdatering..

Publicerad 2009-03-03 15:03:56 i Allmänt

14.59



Ny uppdatering i sjukhusbloggen igen.. del 2..

Ush känner mig helt slut, mkt borde göras men ja orkar helt enkelt inte.. o de e kanske inte så konstigt..

Pappa kommer o hämtar mig sen när han slutar jobbet så ska jag ut dit en runda.. hoppas Bengan hinner hit o träffas liten stund innan.. vi får se..

Selar guitar hero.. fastnat på en låt som jag inte klarar av haha.. men de ska nog gå snart.. jag som har dåligt tålamod bara o vill klara allt på första lr andra försöket :P

Nehe nu e de en viss liten Erik som skriver på msn.. får väl ta o svara... fan vad jag hatar olycklig kärlek.. hata hata hata..

Blev lite glad förrut föresten.. Bengan hade skrivit så sött inlägg om mig på din blogg på lunar.. läs de ni som kan ;) hihi Tack snälla vännen!

Ha en fortsatt bra dag..

Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela