Välkommen!

Uppdatering..

Publicerad 2009-03-03 11:17:58 i Allmänt

11.10



Har nu gjort en uppdatering i min sjukhusblogg.. blev en hel del, ändå är de bara första delen, lägger upp olika delar så de inte blir alledes för mkt för er som vill läsa..

Annars e de ont idag, har väldigt ont i mina operationssår o magen..

Tog ett ordentligt snacka me den där prsonen igår.. känns bättre nu.. men e fortfarande besviken på folk, men de e man alltid när man legat såhär dålig..

Idag blir de lugnt, Bengan kommer o besöker mig sen.. då han inte kunde komma till kalmar eftersom han haft fullt upp i helgen o inte haft någon bil heller.. nu kanske jag försvarar tänker ni...  men va fan..
så han kommer nu i eftermiddag nån gång.. han messade nyss o fråga om jag behöver nåt från stan.. så gulligt.. de gjorde mig glad :) Att han tänker på de sättet..

Ska försöka orka ta mig en dusch om en stund tänkte jag.. och hänga in lite tvätt, annars blir de mest att gå o plocka lite i sin egna tackt vad man orkar.. är ju inte direkt pigg..

Nee nu ska jag föröska få i mig en frukt iaf :/ Se hur de ska gå..

Kollat på dagens avsnitt av andra avenyn nyss, jag började fan lipa i slutet, så fint :) hihi..
Ritktigt bra serie om ni frågar mig ;) Nu längtar jag bara till nästa tisdag så jag får se fortsättningen :D

Ha de bra alla så uppdaterar jag senare..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela