Välkommen!

Uppe me tuppen..

Publicerad 2009-03-21 08:35:44 i Allmänt

08.15


ALLA känslor bara försvann.. puff sa de så var man glömd, tänk om jag me kunde göra så :(




Uscha är svin trött men ändå kan jag inte sova, vaknade för ca en timme sen så de var bara o gå upp o se glad ut.. inte för att nån ser mig men man kan väl ändå gå o smila som om att nån skulle se mig :P haha.. jag e knas.. i know..

Sitter här i min ensamhet, har varit en jobbig natt, jobbig dag igår.. eller iaf senare på kvällen.. jag e förvirrad, ja är ledsen, jag har så full av kärlek som jag bara vill släppa ut men de går ju inte.. de går inte.. han ser det men vad gör det? Det hjälper ju inte, de är som det är... när de inte blev som de skulle :P

Hos Malin var de som alltid trevligt, snackade mest o så.. o gav lilla Melwin lite mat hihi.. äpple o banan var de o han gillade det :) Så duktig han var på o äta den lilla killen :) tihi.. sen var vi inne hos Malins föräldrar o snackade lite o så.. aja trevlig dag iaf.. här e några bilder på charmtrollet ;)

 

haha sen var han så söt så han trode han kunde äta själv.. sötis är han den lilla pojken :)
 

Han fick en jätte söt bitring av mig också, fast den missade jag o ta kort på :P haha.. Missade till o med o ta kort på de fina paketet :P skratt..

Idag är det bullbak igen som står på listan, ska göra fler med choklad för de blev ju inte så många när jag bakade eftersom jag inte viste hur dom skulle smaka riktigt.. så idag blir det o göra det.. ler.. sen imon kommer Malin, Jocke o Melwin på fika för Jocke tyckte mina nybakta bullar var såå goda igår :) thi

Nee nu ska jag nog sluta skriva.. blev en hel del ;)

På återseend!
//TucciT
 

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2009-03-21 13:40:56

Han är en riktig liten sötunge Melle. Tycker du tar så bra kort. Vad köper du allt fint barnpresent papper?

Postat av: Svar till Mimmi

Publicerad 2009-03-22 08:54:08

jaaa visst e han söt lille Mel.. jaså gör jag det? ler tack så jätte mkt..



jadu jag har köpt på lite olika ställen, kvantum, konsum o aa sånna ställen typ..



Postat av: Mimmi

Publicerad 2009-03-22 10:14:36

ok då får jag kolla där tack. M pratade om dina goa bullar

Postat av: Svar till Mimmi

Publicerad 2009-03-22 10:19:54

ja gör det, jag tror iaf de var där som jag köpt papperna.. kanske nåt på vitygross o sånt me.. hehe.. köper när jag hittar nåt :)



jaså gjorde hon det.. ler.. dom komemr väl hit idag o äter lite av dom också :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-22 10:27:13

ja de var nyfikna på chokladvarianten också de gottegrisarna.Har en fin dag och så vill vi har lite mera sol.

Postat av: Svar till (mimmi tror jag)

Publicerad 2009-03-22 10:32:30

hahaha japp de var dom.. skratt.. desamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela