Välkommen!

Vill vara frisk...

Publicerad 2009-03-27 09:48:20 i Allmänt

09.43


(Bilden tagen från google)



Hej hej på er alla trogna läsare, som jag knappt tror jag har några längre.. hehe..

Usch mår inte de minsta bättre idag.. vart vaken från o till hela natten pga att jag haft så svårt o andas..

Nu sitter jag i soffan.. men e inget bra på tv.. så snackar mest lite på msn o så... idag blir de en väldigt lugn dag.. igen.. skulle vart i Kalmar me mamma o Ulrika, o sen skulle jag vart me Caroline.. men blir inget av det..  så blir o sitta här i min ensamhet.. tihi.. kanske se nån film om jag har lugn o ro i kroppen för de? :O

Får se om jag kanske orkar mig ut till mamma o pappa en runda ikväll? hehe.. käka lite mat me dom, orkar ju inte stå o laga mat nu :P hahaha

Nehe har inge vettigt o skriva..

Kram kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela