Välkommen!

Bättre sent än aldrig...

Publicerad 2009-05-16 09:34:00 i Familjen betyder allt!

09.22

Morrn Morrn.. Hur är det med er idag? Här är de typ inte bra alls.. *typiskt*.. bara för man ska iväg, har knappt sovit nått i natt o har jätte ont i skallen.. men men de får gå..  

Tänkte ta o slänga in lite bilder.. bättre sent än aldrig.. haha.. på Bruno när han var o hälsade på i Februari då han fick mina dop-pressenter o så för jag var ju inte på hans dop :( Låg på sjukhuset då.. titta o njut ;)

Dop-pressenterna :) Först o främst den traditionella ;) haha... men han var de första som fick den.. i think..


Sen denna söta sten :)


Jag sitter o matar Bruno... ler... kan man tro att jag är nyopererad här.. ett dygn innan bilderna togs.. var bara hemma nån timme på permiss.. usch så jobbigt de var minns jag.. men de var de värt :)
 
 

När jag inte orkade hålla honom mer pga min nyopererade mage och så, så fick mamma ta över :) En riktig linslus är lilla pojken :D
 

Bruno öppnar paketen :)
 

Älskar denna pojken!! Sååå Underbar <3


De var allt för nu iaf.. nu ska jag gå o fixa mig lite så jag kan köra ner på kvantum o inhandla de sista.. ska göra lite sallad o så till Malin mig o Jocke.. o lite annat :P

Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela