Välkommen!

Besiktning..

Publicerad 2009-05-05 08:20:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.07

Morrn Morrn.. Vart vaken nu en timme nästan, fattar inte varför jag ska vakna såhär tdigt varje jädrans morgon..suck.. vill kunna sova till nio/tio nånting iaf.. blö..

Aha igår hann jag inte med att uppdatera här inte, de var som jag skrev de skulle bli.. en fullspäckad dag.. :) hihi..

Började med att åka ut o byta bil hos mamma eftersom jag skulle besikta min, då kan de ju vara rätt bra att ha sin egen bil :) Så jag o Bengan körde ut o fixade det, sen hem hit igen o jag käkade lite.. sen ner till besiktningen.. måste erkänna att jag var lite nervös.. att bryta trenden.. som är att få blank papper på besiktningen, vilket denna bil alltid fått.. aldrig en anmärkning o ändå är bilen 17år gammal :) Men aa körde in på besiktningen och  han kikade o sa att det här såg ju bra ut.. sen skulle han börja kolla under, vilket gick väldigt snabbt eftersom de inte kommit nån rost o inget fel.. så sen fick jag ett papper.. o de var BLANKT.. weeehheeeyyy.. jag klarade det.. jag hade inte kört sönder min lilla skrutt, som jag kanske inte kan kalla skrutt, men de gör jag ändå haha.. aja den gick igenom iaf.. o glad blev förståss jag :)

Efter besiktningen åkte vi hem igen en rund, gjorde inte så mycket var mest nervös för jag skulle till tandläkaren.. suck.. ta bort lite tandsen vilket kostade mig 665 spänn, lagt ut mer än 1200 på tandläkaren denna månaden.. vilket inte känns särskilt roligt.. sen ska jag laga den 26e.. lär ju gå på en hel del, sist jag gjorde det så gick de på typ 1400 spänn, aja vi får väl se.. sura pengar iaf..

Sen åkte vi o köpte oss en kebabrulle.. o gudars vad gott det var :) ler.. sen var de bara att bege sig till Örsjö igen för o byta bil igen.. hehe roligare o köra me mammas bil.. sen ut till Sofia som vi var hos o träffades vi som gjort OP.. trevligt värre :) Sen ut till mamma o pappa igen för o tömma katternas lådor o ge dom mat o vatten o sånt där :)

Sen åkte jag hem igen o bara tog de lugnt, kollade lite på tv o satt vid datorn o så sen blev de sängen, var dock ett helvete o somna men till slut så gick det iaf :) Det var nog allt om gårdagen det...

Idag händer de nog inget vad jag vet nu, får se.. ska iaf till Netto o inhandla lite saker till mamma o pappa.. sen får vi se.. vad ska alla andra göra idg då? Ni som läser men inte kommenterar ni kan väl skriva en rad lr två om vad ni ska hitta på eller nåt annat skoj :)

Nehe nu blir de o göra mig lite göt.. gott..
Ha en bra dag!
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela