Välkommen!

Fått lite gjort..

Publicerad 2009-05-21 10:35:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

10.30

Nu är de dax för lite pause o våra bästa år :)

Har iaf fått lite gjort, diskat en del av all disk iaf, ställt in disk, lagt in all ren tvätt, spolat av hela badrummet alla rör o sånt som blir dammigt, snackat med brossan o Caroline på msn, tagit bort allt hår från alla kuddar o allt i soffan, börjat damma i vardagsrummet.. så lite har jag iaf fått gjort och mer blir det efter att våra bästa år är slut och i pauserna haha.. ni som känner mig vet att jag inte klarar sitta stilla!

Ska kanske träffa Caroline sen också om jag hinner.. vi får se :)

Nehe nu ska jag titta lite på tvn.. känns som jag har för mkt energi för o sitta här idag. .men men.. samtidigt som jag har ont, i huvuvdet o i magen.. men men..

Ha de så bra så länge..
Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela