Välkommen!

Glömt..

Publicerad 2009-05-06 09:06:00 i Familjen betyder allt!

08.59



Jao jag har ju glömt o berätta att jag härromdagen bokade mina kära biljetter till Sthlm i sommar :D

Fick tag på billiga o bra förstaklass biljetter :) Vilket innebär att jag kommer ha internet både hela resan dit och hela resan hem.. underbart :)

Nu har jag nåt o se fram emot, längtar ju upp dit som fasen och självklart längtar jag efter min kära bror o Pojkvännen David med :D

Weeii så glad jag är :)

Åker Onsdagen den 24de Juni o kommer hem den 29de Juni :D Så veckodagarna kommer jag vara ensam då bror o David jobbar.. men de gör inget, jag trivs så bra att bara gå runt o strösa för mig själv på sthockholms fina gator bland alla uteserveringar o affärer man kan gå o kika i :) O bara sätta sig på tunnelbanan o åka en massa, bara hoppa av nån stans för att gå o kika o sen sätta sig på tunnelbanan igen, lär bli mkt tunnelbana och mkt prommenader :) Hoppas även på att Snygg Fredrik är hemma i Sthlm då och är ledig så vi kan ses o göra sthlm lite osäkert o sitta på en mysig resturang o uteservering igen o flumma oss o ha skoj :D

Gröna linjen ska bli uppsliten, så se upp.. här kommer jag ;)

Nån som är i Sthlm som vill ses kanske? :P *skratt*

Paaarty blir det också.. :D Najs.. och sen kommer vi nog göra annat skoj, gå ut o äta på mysig resturang o så kanske? ;)

Nehe de var allt jag hade o säga
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela