Välkommen!

Hej hej..

Publicerad 2009-05-22 10:25:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

10.20

Nu är jag verkligen igång o städar.. nu är jag typ klar med toan iaf.. ska bara skölja ur toan en gång till sen är de klart där inne.. förutom att jag ska dammsuga o skura golven en gång till men det gör jag ju när det är dax att göra resten av lägenheten..

Ska försöka stanna inne idag tills jag är färdig.. för åker man o handlar lr liknande så försvinner jobbar glöden sen :)
 
Idag mår jag okey, förutom huvuvdet.. mådde illa förrut men nu känns det bättre.. är mest på mornar o kvällar nu som jag mår illa.. *skönt*.. hoppas det också ger med sig.. iof lite illa varje gång jag stoppar nåt i munnen gör jag ju.. men de e sånt man får räkna med om man heter Therese och är lite speciell.. Som han sa igår.. minns inte orden exakt just nu men de gick iaf ut på att jag är typ unik hahaha.. o de är jag ju.. jag är inte som alla andra :P skratt..

Snart är de väl våra bästa år föresten? :O Fan då avbryts städningen haha.. men en knappt timme kan jag väl lägga på o ta de lite lugnt då :P haha.. kan iof gå o damma färdigt vardagsrummet under tiden så får man lite gjort.. *bra tänkt Tess* haha.. yes jag e konstig jag pratar med mig själv.. måste peppa mig själv vettni.. lite psyko sådär :P


Hmm näe jag e flumm idag.. haha.. en sån här dag man ska umgås me nån som man blir flumm med.. vore perfect o flumma av sig lite haha.. näe nu snackar jag mest gojja

Ha de bra så hörs vi!
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela