Välkommen!

Hemma igen..

Publicerad 2009-05-27 19:02:00 i Familjen betyder allt!

18.56

Hej hej.. nu sitter man här hemma igen.. kom hem för ett tag sen.. har bara gjort lite mat o ha med till jobb imon..

Varit hos farmor, det var ett fint rum hon hade fått o väldigt hemmatrevlig avdelning så det kommer nog bli bra får vi hoppas.. sen åkte vi med Magnus (farbror) o farmor ner på Nybro glasbruk o kikade lite.. jag fick tre ljusstakar som jag är väldans glad för.. jag tycker dom är så snygga och har själv kikat på dom flera gånger..

 
Vad tycker ni? Jag tycker iaf om dom .. hihi.. TACK så jätte mkt farmor.. inte för att hon läser här men ändå :P haha jag måste ju vara artig o tacka ändå.. skratt..

Sitter just nu med en Tessie som bara ska envisas om att kela o "mys-kloa" på min mage.. men hon har rätt långa klor nu så måste klippa dom känner jag..

Ska vänta på att sjukhuset börjar och sen efter det ska jag fixa iordning allt inför jobbet imon o duscha o så så jag slipper de imon bitti.. sen ikväll var de nåt på tv jag ville se vid nio o sen blir de sängen till det.. Så ser resten av min kväll ut...

Ha en bra kväll alla så hörs vi om inte annat i morgon igen förmodligen :P

Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela