Välkommen!

Home..

Publicerad 2009-05-26 23:27:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

23.23

Hej Hej.. Nu är man hemma igen.. Tessie blev så glad så.. hihi.. så nu har hon legat på min mage o bara gosat en bra stund o sen fick hon mjukmat så nu är hon go o glad o ligger på min fina ryamatta o bara myser ser det ut som :) Min bebis är hon.. haha.. man får ta de man har så länge :P

Imon har jag tvättid, måste tvätta lite grann iaf... Oliver har ju vart på besök idag så jag luktar inte så gott efter bebis-spya när dom precis börjat äta lite gröt o sånt :P haha.. men vad gör de.. han är ju en söt bebis ;)

Annars har dagen vart.. jao trevlig kan man väl säga om den.. vi har suttit ute i solen nästan hela dagen.. så underbart..

Nu ska jag snart ta o förflytta mig in till min säng o försöka sova lite grann.. så jag orkar ta tag i mitt hem imon.. och så ska jag o mamma till farmor på hemmet o hälsa på tror jag det blir :)

Ha en fortsatt bra kväll/natt ni som är vakna :)
Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela