Välkommen!

Idag vill jag...

Publicerad 2009-05-03 08:39:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.35

Morrn morrn alla där ute :)
Idag är det tråkig Söndag, så typiskt bara för att jag vill hitta på nåt.. typ åka till Kalmar eller nåt.. hehe.. näe men vill bara hitta på nåt.. men vad kan man hitta på en Söndag? :O Förslag?

Igår blev det en lugn dag, var mest hemma.. var ute hos katterna i Örsjö med.. o dit kom även Caroline så vi fikade lite glass o konserverad frukt o spelade skip-bo.. trevligt trevligt... sen på kvällen gick jag ut o gick en liten runda, blev bara en kort runda då jag tyckte det var så kallt ute.. hihi.. får se om jag ska ut o gå nu på dagen istället :)

Annars har jag nog inte så mycket att säga tyvärr.. är mest uttråkad o har ont som ett svin typ.. på tal om svin.. svininfluensan.. hoppas inte de kommer hit, så man ska behöva oroa sig för det..

Nehe nu tror jag att jag ska ta o göra mig iordning lite grann faktiskt.. har ju vart vaken ett bra tag nu så de är väl på tiden :P

Ha en bra dag så hörs vi!
Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela