Välkommen!

Idag..

Publicerad 2009-05-21 09:10:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.58

Saker som behövs göras idag.. eller ska göras (?!) .. Får se hur mycket jag hinner/orkar med.. har så pass ont idag så egentligen orkar jag ingenting, men som sagt saker måste göras fast att man inte mår bra..

*Hänga in all ren tvätt
*Stryka lite grann
*Diska rent all disk (har just nu ett helt berg känns det som.. suck)
*Se våra bästa år, mycket viktigt :P
*Ikea med mamma o pappa för att byta en sak (?!) tror det var de dom skulle göra :P
*Äta,äta o åter äta.. måste skräpa mig, så nu ställer jag klockan så den ringer med 2-2½ timmes mellanrum..
*Damma
*Dammsuga
*Skura golven
*Skölja av hela badrummet o köra en rejäl städning där inne (igen)
*Sotera ut från kylen
*Ut i det fina vädret
*Blogga.. hahaha är ju självklart.. inte
*Slå in ena paketet som är till Emil o David.. nu blir ni två nyfikna va? :P

Det är väl det jag kommer på just nu som behövs göras.. så nu ska jag sätta igång.. Ha de bra så länge..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela